Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

dinsdag 27 januari 2009

Saai


Soms moet je even zeuren. Het leven is op moment saai. Dat is natuurlijk mijn eigen schuld. Maar het gebrek aan energie belet me steeds om iets te ondernemen. Ga ik toch iets ondernemen dan ben ik daarna volledig uitgeput.
Mijn dagen bestaan op dit moment uit: wakker worden, doen wat je moet doen met cf, naar de fysio om te "sporten", slapen, eten, slapen, beetje in huis rotzooien, eten en dan om ongeveer 20.30 uur weer naar bed.
Met uitzondering op donderdag dan ga ik naar schilderles, ik verheug me er altijd erg op. Ik zal proberen een werkje te scannen en te plaatsen. Stel je er niet te veel van voor, talent heb ik niet, maar het is voor de lol.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,

    Leuk dat je ook een extern blog hebt aangemaakt! Ik vind dat handiger lezen dan een blog op CF Café.
    Wat rot dat het momenteel niet zo lekker loopt. Hopelijk treedt de lente snel in en kun jij je daar lekker aan optrekken.
    Oh, en als bijgevoegd plaatje daadwerkelijk een creatie van jouw hand is, nou dan vind ik dat je je eigen talenten toch wel onderschat hoor!

    Groetjes,
    Irène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Astrid,
    Leuk dat je ook een blog hebt, kan ik jou ook volgen. Zet hem bij mijn cf-ers fovorieten...

    groetjes sandy en arjan

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor