Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

donderdag 16 april 2009

Verrassing

Wat ben ik gelukkig!!!!

Ik heb vanmorgen een hele grote verrassing gehad. Mijn moeder belde me op en zei: er is hier iemand die je even wil spreken. Ik kreeg Arno aan de lijn. Hij klonk nog erg zwak en na 2 zinnen gaf hij de telefoon weer terug aan mijn moeder. Maar geweldig.

Hij is vanmorgen naar de longafdeling verhuisd. Vanaf nu krijgt hij een heel schema met van alles wat hij moet.
Hij krijgt het druk en tussendoor moet hij zoveel als mogelijk uitrusten.

Het zou leuk zijn als hij heel veel kaarten krijgt, zijn adres is:
Arno van Heeringen
Afdeling: B 3 West kamer 26
p/a UMC Utrecht
Postbus 85500
3508 GA Utrecht

Iedereen bedankt voor de reakties, het doet ons echt goed dat er zoveel mensen meeleven.
En de meeste dank gaat uit naar de DONOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 opmerkingen:

  1. Hallo Astrid,
    Dat zijn hele kostbare verassingen. Lekker dat het zo goed gaat met je broer(tje).
    Hoe gaat het ondertussen met jezelf?
    Een lezer van je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is ook wel een yoehoeee op zijn plaats of misschien wel een yohoooo.
    Zeker na net regina's blog gelezen te hebben.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid, wat een geweldige verrassing!
    En wat fijn dat het goed gaat, terug naar de afdeling, wat een stap vooruit!
    En wat een prachtig mens moet de donor geweest zijn, en wat fijn dat jij hem of haar noemt en wat zouden de nabestaanden dankbaar en blij zijn als ze wisten hoe goed het gaat met je broer. Wens jullie allemaal nog veel sterkte en het kaartje gaat op de post.
    Groetjes Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij nemen vanavond een borrel op dit heugelijke feit, wat een goed nieuws!!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor