Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

dinsdag 9 februari 2010

Elk nadeel heb z'n voordeel

Hoe zei Kruif dat ook al weer?

Maandag weer op controle geweest in het Haga. Zoals ik al verwachtte had ik minder geblazen en is mijn prednison weer verhoogd.
Nu komen we op die uitspraak van onze nationale held.
Prednison verhogen betekent: meer energie, meer eetlust (hopelijk gelijk een paar kilootjes aankomen) en ik heb het lekker warm.
Het is natuurlijk ook troep, mijn ribbetjes breken bij de vleet en het is voor veel meer dingen slecht.
Op mijn opleiding gaat het goed. We hebben net een blok perspectiefleer achter de rug. Donderdag starten we met kunstfilosofie.
Er wordt regelmatig gevraagd: laat weer eens wat zien. Nu we doen eigenlijk steeds oefeningen en die zijn nou niet echt dingen die leuk of goed zijn om naar te kijken.
Volgende week hebben we voorjaarsvakantie (voor mijn idee is de kerstvakantie net voorbij) en dan ben ik van plan om weer eens iets te maken wat ik zelf leuk vind.

4 opmerkingen:

  1. Ja Prednison is troep maar het geeft je wel vleugeltjes ;-)
    Ik ben benieuwd wat je in de Krokusvakantie gaat maken.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd!! Ik heb zlf ook prednison, hoe lang heb jij het al?

    Ik zag (volgens mijn moeder) je broer nog afgelopen maandag in het UMCU, kan dat?

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, en elk voordeel heb zn nadeel.....
    Kunstfilosofie, wat klinkt dat diepzinnig. Leg dat eens uit. Hopelijk word je vrolijk van de pred en niet depri ! Beterschap en voorzichtig aan met die gladheid, groet van Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hopenlijk voordeel van je pred(nison)
    en veel pret bij het schilderen.
    liefs m

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor