Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

dinsdag 20 juli 2010

Nu een week hier en dan: morgen jarig

Nu een weekje in het ziekenhuis kan ik bijna met recht zeggen dat ik een week geslapen heb. Ik probeer nu 4 uur per dag wakker te blijven en dat valt niet altijd mee. Ik kwam nogal ziek binnen en volgens de artsen is het slapen van pure uitputting, dus toegeven.
Vandaag was de grote visite en ik kreeg te horen dat ik op nog 3 weken opname moet rekenen, wil ik een beetje opgeknapt zijn.

Morgen vier ik dus mijn 43-ste verjaardag, waar ik behoorlijk trots op ben, in het ziekenhuis. Ik begin er aan te wennen vorig jaar was het ook al zo.

8 opmerkingen:

  1. Op naar de 44!!!
    Liefs m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Astrid, meid wat ben je aan het slapen zeg!! Maar je lieve lijf zal het nodig hebben. Wel balen dat je morgen in het zkh je verjaardag zal moeten vieren. Gelukkig mag je de hele dag bezoek in het HAGA. Alhoewel dat af en toe ook knap vermoeiend kan zijn.
    Ik hoop dat je toch een gezellige dag hebben.

    Lieve groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel beterschap. Dokter H. is wel streng voor je dat je nog 3 weken moet blijven ;p maar het zal vast voor je eigen bestwil zijn! Veel beterschap en hopelijk ben je snel weer uitgerust.

    Groeten Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi astrid ,
    van harte vast met je verjaardag morgen en hopelijk knap je lekker op de komende 3 weken.
    Slaap maar lekker bij zodat je herstel lekker sneller gaat.
    veel liefs manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopenlijk toch een fijne verjaardag!!! Natuurlijk hoop ik ook dat deze kuur een positieve uitwerking heeft .

    Je optimisme stimuleert heel veel mensen, ik vind je geweldig!!!

    Annemarie Oudeman

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En veel beterschap.

    Liefs van Sandy (Haarlem) (Ydnas CFcafe)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi

    Nou Astrid ik zie je ligt in het ziekenhuis,Heel veel beterschap en gefeliciteerd met je verjaardag.Ik wil je een kaartje sturen maar zou je me dan even het adres en de afd. willen doorgeven,je bent ook altijd zo attent tegenover anderen en ik zou je graag een kaartje willen sturen.

    veel liefs Margriet.

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor