Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

maandag 14 februari 2011

Home alone

Antoine is lekker een weekje snowboarden in Zwitserland. Hij had er erg veel zin in. Hij logeert bij Zwitserse vrienden van ons.
Ik daaraantegen ga vanaf dinsdag weer even kuren. Dit keer wel gewoon thuis aan de pomp. Ik ben snipverkouden geworden en zoals altijd zakt het naar mijn longen en blaf ik als een zeehond. Ik moet wel optimaal zijn als ik in maart naar Gran Canaria ga.
Voor de inbrekers: pitbull Antoine blijft gewoon thuis dan.
Verder gaat alles zijn gangetje: kunstacademie, sporten, veel slapen, veel eten. Het normale ritueel.

3 opmerkingen:

  1. Hé Astrid,
    balen dat je verkouden bent en dat het dus weer overgaat in luchtweginfectie. Niet gezellig dat je alleen thuiszit met je pomp, maar wel leuk voor Antoine natuurlijk.
    Ik ben ook verkouden (weekend) en wacht nu af of er een kuur nodig gaat zijn. Ik vrees van wel eigenlijk. Maar bij mij worden het wsch. gewoon pillen (hoewel je dat natuurlijk niet zeker weet met een nieuwe doc).

    Heel veel sterkte en hoop dat je nog wat kan doen inderdaad, dan gaat de tijd sneller.

    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve strid
    Ga er voor!!
    Liefs m.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Astrid, wat vervelend dat je een verkoudheid hebt opgepakt. Ja en dan kun je er bijna op wachten hè! Hoop dat de kuur snel zn werk doet.

    Sterkte en lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor