Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

donderdag 19 maart 2009

Onder het mes

Morgen ga ik onder het mes, de port-a- cath wordt geplaatst. Het is nog een heel gedoe. Vandaag een echo van mijn vaten gehad. Er komt vandaag een internist langs om de insuline tijdens de operatie te regelen met een externe pomp. Ik dacht dat doen we simpel met mijn eigen insulinepomp, misschien dat ik hierover het gevecht nog aanga. Voor die externe insulinepomp moet een venflon geprikt worden en dat lukt dus niet meer daarom krijg ik de porto cath.
Verder heb ik gisteren een ct scan gehad van mijn ribbenkast, daarmee hopen we een beetje duidelijkheid te krijgen waarom ik spontaan ribben breek. Ook heb ik een echo van mijn buik gehad, daar verscheen een bult. Achter de bult bleek helemaal niets te zitten, het is een uitstulping van de buikwand.
Ik word er uiterliijk niet fraaier op en gek genoeg kan me dat geen bal schelen. Het is veeel veel belangrijker me enigzins goed te voelen.

1 opmerking:

  1. Ha Astrid, ik weet niet hoe laat je onder het mes gaat maar heel veel sterkte! Over die insulinepomp zou ik inderdaad nog even wat zeggen, is toch niet logisch om het zo te doen!!
    Ik hoop dat je nu dan wel snel naar huis mag.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor