Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

maandag 25 mei 2009

Kogel door de kerk, ik ga elektrisch fietsen

Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn huidige fiets (wat nog een mooie is) om te laten bouwen naar een v-fiets (fiets met elektrische ondersteuning). A.s zaterdag is het zover. De fietsenmaker koopt een elektrische conversiekit en monteert die erop.

Voordeel is dat het onzichtbaar (voor eventueel diefstal) is en mocht ik zonder ondersteuning willen fietsen en haal de accu weg dan is mijn fiets nog maar 2 kilogram zwaarder (vanwege motor in voorwiel) dan voor de ombouw. Terwijl ik het fietsen op de kant en klare electrische fiets, met de ondersteuning uit, wel heeeeel erg zwaar vond.
Dus volgende week zou je me voorbij kunnen zien flitsen.

1 opmerking:

  1. Ha Astrid, ik hou het volgende week scherp in de gaten, wie weet zie ik je voorbij scheuren.
    Met deze wind is het zeker prettig om een " hulpmotor" erbij te hebben.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor