Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

woensdag 27 mei 2009

Vandaag was het weer Xolair dag, niet dus

Alles loopt wel eens anders dan je denkt. 1 x per 14 dagen is het voor mij een tripje naar Den Haag om Xolair in te laten spuiten op de dagbehandeling. Vandaag had ik eerst een afspraak voor longfunctie en daarna de dokter zien. Naar aanleiding van mijn gemaakte ECG besloot de arts dat ik moet stoppen met Xolair. Dus voorlopig is het gedaan met de dagbehandeling. Gelukkig kwam er na mij nog iemand die Xolair moest spuiten anders hadden ze 1200 euro weg kunnen gooien. Ik moet altijd 20 minuten voordat ik er ben telefonisch doorgeven dat ik eraan kom, want dan gaan ze het middel pas oplossen. Dat had ik dus net gedaan voordat mijn arts zei dat ik het niet mocht hebben. De Xolair kreeg ik voor mijn Allergische Bronchopulmonale Aspergillose (ABPA) dus nu is het maar afwachten hoe dit uitpakt. Ik had volgens mij er wel baat bij, al is dat altijd moeilijk meetbaar, want wat doet nu wat?
Verder is het voetbalseizoen weer afgelopen. Antoine was op zaterdag en zondag aan het voetballen. We gaan nu weer eens wat vaker samen leuke dingen ondernemen in het weekend.
De foto boven dit blog is van Antoine en de auto die hij zelf aan het bouwen is. Inmiddels is hij zover dat de carrosserie erop kan en dan scheuren maar.

3 opmerkingen:

  1. Haha jullie zijn wel een "snel" stel zo samen. JIj op je snelle bike en Antoine in de bolide.


    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat ze de xolair stoppen, ik ben er ook een tijd mee bezig..heb idd ook het idee dat het zeker wat af doet!
    leuke foto :)

    liefs Annelie

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor