Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

maandag 18 mei 2009

Lekker weekend



Ik heb een lekker weekend achter de rug. Zaterdag een workshop beeldhouwen. Dit was bij iemand aan huis. Van electriciteitsdraad een frame gemaakt, vervolgens met aluminiumfolie een body om het frame gemaakt. Toen kwam het "smerige" werk. Met stroken oud t-shirt, die we in een plakkerig goedje moesten dopen maakten we een mummie. Toen de mummie een beetje gedroogd was konden we haar/hem aankleden. De kleren moesten ook weer in het vieze spulletje gedoopt worden. Een lekkere klederboel werd het. Dit is het resultaat:

Zondag was opnieuw een drukke, maar leuke dag. Antoine heeft een oude Peugeot 404 en hij is lid van die autoclub. Met de club hebben we een rit gemaakt door Overijssel. Z'n 150 kilometer gereden door boerenlandschap, erg mooi. Wat een erg leuk gezicht was, was al die oude auto's achter elkaar.

Vandaag ben ik dus niet meer aanspreekbaar van vermoeidheid, kapot maar voldaan.

1 opmerking:

  1. Dag Astrid, volgens mij heb je je zelf "geboetseerd" het is echt een doorzetter!! als ik het zo zie.
    Heerlijk zo'n weekend, echt genieten is dat!! Lijkt me geweldig om in zo'n stoet te rijden, veel bekijks gehad waarschijnlijk??

    En ja, dan is het maandag bij tanken ;-)) maar zo te lezen was het het dubbel en dwars waard.

    Groetjes, Els

    Ps heb je al zo'n "snelle fiets" gekocht? Ik las laatst op iemand zn blog dat zij er eentje had gekocht. (weet zo snel niet meer wie het was, wel een CFer ook)

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor