Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

donderdag 8 december 2011

Wordt echt tijd

Werd echt tijd dat ik een nieuw blogje ging plaatsen.
Wat is er allemaal gebeurd sinds mijn laatste blog?
Antoine en ik zijn 2 dagen en een nacht naar het Sanadome in Nijmegen geweest. Dat is een wellness thermen gebeuren, heerlijk. Dit uitje kregen we van de Stichting Fok aangeboden!!! Meteen hebben we het voornemen gemaakt om er wat vaker op uit te gaan.
Verder ga ik 2 x per week naar de kunstacademie: 1 x om te schilderen en 1x om de masterclass te volgen.
Met de derde- en vierdejaars studenten hebben we binnenkort een expositie. De opdracht was: maak een kunstenaarsboek met de titel Persona. En boek moet je niet letterlijk zien, maar als informatiedrager. Dus dat kan van alles zijn.


Mijn project staat hier niet op de foto, want ik had 'm nog niet af toen de poster gemaakt werd.
Er komt tijdens de expositie een fotograaf. Als ik de foto heb van mijn project dan zal ik hem hier plaatsen.

Met mijn gezondheid gaat het op moment stabiel. Daar ben ik bijzonder blij mee, want ik heb wat aangemodderd dit jaar. Misschien, heel misschien, heeft het wel met PTC te maken. Dit is een medicijn wat nog in onderzoek is en dat ik sinds september slik.
Tot zo ver en ik neem me voor om wat vaker te bloggen.

5 opmerkingen:

  1. Ahh daar is ze weer!! Leuk zo'n tentoonstelling, zal eens kijken of ik die kant op kan, ben wel nieuwsgierig wat je gemaakt hebt.
    Fijn dat je in wat rustiger vaarwater zit qua gezondheid. Zeker nu met de feestdagen voor de deur is dat extra genieten.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat goed!!!!!
    Liefs m.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi , Wat fijn om te lezen dat het PTC onderzoek misschien wel gunstig voor je uitpakt ik hoop dat het snel op de nl markt komt , ik ben benieuwd naar je poster en ik zie dat de expositie in haarlem is waar ik woon en ik ga zeker even kijken ,
    groetjes manon de jong

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid,
    wat leuk weer wat van je te 'horen'
    Stabiel is altijd goed en nog leuker zou het zijn als het door het medicijn komt. Stel je toch eens voor....
    Je bent lekker bezig op de kunstacademie, denk ik als ik het zo lees. Ik vind het wel goed dat je dat voor elkaar krijgt.

    groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid, idd fijn weer iets van je te lezen! Leuk dat de expositie in Haarlem is, ik woon er ook maar zit wel al een beetje vol dat weekend maar wie weet kan ik toch even komen kijken.
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor