Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

maandag 30 januari 2012

Januari 2012

Inmiddels is het nieuwe jaar al weer een maand oud en heb ik nog niets geschreven, dus meteen mijn goede voornemen geschonden.
Afgelopen zondag zijn we naar What's up in Dordrecht geweest. Een expositie van hedendaagse kunstenaars, die allemaal een heel verschillende stijl hadden.
De laatste tijd kwam er allemaal niets meer van, van uitjes, bedoel ik. Mijn energielevel was zo laag dat er helemaal niets meer uit mijn handen kwam.
Prednison opgehoogd en ik ben er weer. Heb weer zin om dingen te ondernemen en ook weer iets meer mogelijkheden.
8 januari is mijn moeder 65 jaar jong geworden. s' Avonds zijn we uit eten geweest.
Het weekend na haar verjaardag zijn we (als cadeautje) een nachtje naar een hotel geweest, daar kreeg ma een gezichts- en voetbehandeling. Ook was er een zwembad en fitnessruimte in het hotel.
Antoine is ook nog een week ziek geweest. Heel handig dat we nu allebei een eigen huis hebben. Zo ben ik niet aangestoken en is me een ziekenhuisopname bespaard. Inmiddels is hij weer topfit.
Ik verheug me erg op Gran Canaria in maart. Heerlijk even weg. Nu mag er niets meer misgaan (gezondheidswijs).

4 opmerkingen:

  1. We gaan ervoor!!!!!!
    Liefs m.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer van je te lezen. Je hebt weer een moeilijke periode achter de rug (geen energie), dus nu weer een beetje leuke dingen doen. Hoop dat Gran Canaria nu WEL door mag gaan!!!
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,
    Gaat het nog steeds wel goed, want het is zo maart wij duimen voor jou.
    groetjes Jan en Nel van Etten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het

    Duimen dat je lekker op reis kan eind maart!

    Groetjes Arnold

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor