Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

zondag 22 februari 2009

Tijd voor een nieuw bloggie

Eigenlijk heb ik niets te melden. Misschien alleen dat mijn rib nog behoorlijk pijn doet, dit natuurlijk mede omdat ik eigenlijk continue moet hoesten. Heeft iemand die mijn blog leest wel eens spontaan een rib gebroken. De vorige keer was het duidelijk door het hoesten. Nu werd ik wakker met een gebroken rib. Ik slik medicatie tegen botontkalking, fosamax en Calci Chew.

Ik besteed op moment veel tijd aan schilderen. Kan verder toch niets beginnen. Voor de volgende les hebben we als opdracht beestenboel. Daar kan je een heleboel en niets bij verzinnen. Het is de bedoeling dat we dit werkstuk inleveren voor een expositie in het gebouw waar we schilderen.
Ik heb ook een paar zwarte doeken gekocht daar ga ik iets (weet nog niet wat) op schilderen voor de slaapkamer. De slaapkamer is afgelopen zomer opgeknapt, maar er hangt nog niets aan de muur.

1 opmerking:

  1. Ha Astrid,
    Zelf heb ik nog nooit een gebroken rib gehad. Wel zo nu en dan "gekneusde ribben" van het hoesten. Doet ook zeer maar gebroken lijkt me toch naarder.
    Wel fijn dat je toch kunt schilderen, ben benieuwd naar je "beestenboel".
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor