Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

dinsdag 10 maart 2009

Update ziekenhuis opname

Ben inmiddels 5 dagen opgenomen en heb al het een en ander aan onderzoeken achter de rug.

Voor krachtsverlies in armen en benen krijg ik van de week nog een EMG en voor mijn rug een MRI. Verder gaan we medicijnen stoppen en afbouwen. Ik ben weer begonnen met conditietraining, dat ging even niet met mijn gebroken rib, wat raak je conditie snel kwijt.

Ik was van plan een fotooootje te plaatsen maar hier in het ziekenhuis heb ik mijn kabeltje niet mee, dom, dom. Zou vergeetachtigheid ook een ouderdomsklacht bij cf zijn?? Grapje.

Hier in het ziekenhuis vermaak ik mezelf ook met schilderen. Ik ben nu met een aap bezig. Er moet nog een uurtje of 4 aan gewerkt worden dan zal ik mijn aap ook fotograferen en plaatsen.

Wat een geweldig initiatief om de "The Original Cornel Entertainment Car" met de Wii Nintendo aan Twan te overhandigen. Ik lees zijn blog ook regelmatig en hij staat al belachelijk lang op de wachtlijst.

Tijdens mijn vorige opname lagen hier op de afdeling 3 mensen HU, inmiddels zijn er 2 overleden omdat ER NIET OP TIJD LONGEN WAREN!!!!!!!!!!!!!! Het maakt me woedend en heel verdrietig. Ik wil graag iedereen oproepen om de petitie op http://www.2miljoenhandtekeningen.nl/ te tekenen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid

    Wat een toestand met je rug,armen en benen.Dat kan je er nog wel bij hebben...niet,dus!Gelukkig vermaak je je wel in het ziekenhuis met je creatieve uitspattingen.
    Ik volg je blog al een tijdje en heb volgens mij vroeger weleens contact met je gehad via OEF.Ik zal me nog even netjes voorstellen:Carla,40 jaar en CF.Van de week belde mijn tante me.Ze was samen met m'n oom een weekendje met de Peugeot-club weggeweest en waren in gesprek geraakt met jouw man/vriend.Klein wereldje,he?

    Nou sterkte,daar....bij jij net als mij onder behandeling in Den Haag?
    Greetz Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Astrid,
    Balen dat je in het zkh ligt, maar het moet natuurlijk goed uitgezocht worden waar je krachtverlies vandaan komt.
    Fijn dat je je een beetje kunt vermaken met het schilderen. Een aap, lijkt me geen makkelijk portret om te schilderen ;-))

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor