Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor

vrijdag 8 mei 2009

EMG

Gisteren naar Den Haag geweest en daar heb ik onder andere een EMG (spieronderzoek) gehad.
Ik heb naast dat EMG een zenuwgeleidingsonderzoek gehad en dat is een klinisch neurofysiologisch onderzoek . Uit het EMG kwam dat ik inderdaad myopathie heb. Duhhh, alsof ik dat nog niet wist. De uitslag van het andere onderzoek moet ik nog krijgen. Bij de fysio trapte ik op de legpress 125 kilogram weg. Nadat ik voelde dat vooral mijn benen verzwakten, lukte het met moeite om 40 kg weg te duwen. Ik heb nog gevraagd wat hieraan te doen is: niets dus. Het heeft niets met trainen te maken. Ik heb mijn ziektes en klachten geteld, inmiddels zijn het er 14. Toch doet deze ouwe taaie het nog aardig met mijn 41 jaar, alleen wil ik graag nog een paar jaartjes mee. Ik ben toch echt van plan om 60 te worden: mij krijg je er niet onder!

4 opmerkingen:

  1. Ha Astrid, ik had er nog nooit van gehoord, Myopathie, alsof je nog niet genoeg hebt!!
    Maar we gaan voor de 60, ik doe met je mee.

    Harteijke groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Astrid,
    Dat is the spirit; Kijk naar wat je wel kunt en niet naar wat je niet kunt!!!! Op naar de 60+. Groetjes, Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist, op naar de 60+.

    Groet: Willem.

    BeantwoordenVerwijderen

Save a life..."Be Someone's Hero"....Be an Organ Donor